Wednesday 30 September 2015

kutu rak benang

ENTRI 29
TEKS; ZARINAH SALEHAN
FOTO; ZARINAH SALEHAN

Assalamualaikum
Adui susahnya nak  habiskan kerja rumah yang cikgu Anys bagi.
Saya ni bukan suka nak menaip. nak menulis dan nak bercerita hari-hari kat blog.
Almaklumlah keras jari.Kepakaran saya yang Allah bagi ialah menjahit, memasak,mengait dan seumpamanya.
Tiba-tiba nak masuk bab penulisan pulak.Tu yang makan tahun jugaklah baru nak siap.Ni baru entri 29, Banyak lagi tu.

Dulu-dulu ambik tempahan menjahit.Tiap-tiap hari menjahit.Paling kurang 10 pasang boleh disiapkan.Tapi kini umur dan makin meningkat.Kuasa menjahit sudah menurun.

Sambil menjahit yang paling saya suka menyulam.Saya ambik tempahan sulaman jugak.Dari individu hinggalah ke butik.Saya ambik tempahan sulaman baju.tuala, logo dan sebagainya.Paling banyak menyulam bajulah..Di samping itu jugak saya mula berjinak didalam dunia perniagaan 'online'.Melalui facebook,

Mulanya jual rak benang.Secara kutu ataupun cash.Ramai yang berminat membeli dengan sistem kutu.Hingga kini saya sudah menyelesaikan 14 kumpulan kutu rak benang.Dan jika diizinkan Allah saya akan meneruskan perniagaan ini.

Brand benang SENORITA.
Ada 1200 biji benang.Jika ada yang nak join silakan.

2 comments:

  1. Salam Puan, rak benang ni masih available ke? Berape harga rak ngan benang sekali?

    ReplyDelete
  2. wslm.masih ada.boleh terus call 0127544252

    ReplyDelete