Sunday 13 September 2015

BERMULANYA KELAS SULAMAN

ENTRI 12
TEKS;ZARINAH SALEHAN
FOTO;ZARINAH SALEHAN



Sedihnya baca kat ruangan facebook..Ramai  yang berjaya memiliki mesin sulam tapi ttdak pandai menyulam.Almaklumlah  beli di kedai ___.Yelah mana maunya diajar kegunaan mesin ni.Setakat buka dan on aje boleh la.Bukan semua orang ada kemahiran menyulam.Mungkin dia hebat menjual tapi tidak mengajar.

mesin sulam nv950 brother
boleh menjahit lurus
menjahit lubang butang
menyulam pelbagai bunga

saya rasa terpanggil untuk mengajar ilmu sulaman ini yang Allah anugerah pada saya.,untuk insan-insan di luar sana.maka saya mulakan kelas di kedai saya yang comel.

bermulanya di  sini.
dan saya mula iklankan kelas saya ini di facebook.makin ramai yang join.

KELAS DI KULAI
=============


KELAS DI KUALA LUMPUR
========================


KELAS DI SALAK TINGGI SEPANG
==============================


KELAS DI JOHOR BHARU
======================

1 comment: