Monday 23 November 2015

kelas sulaman online

ENTRI 37
TEKS ;ZARINAH SALEHAN
FOTO ;ZARINAH SALEHAN

Alhamdulillah selesai dua group kelas sulaman online.
walaupun bermacam halangan melintang tapi syukur sempat seledaikan ikut jadual yang telah ditetapkan.
terimakasih pada pelajar-pelajar saya.sentiasa bersemangat dan teruja setiap kali kelas online sulaman akan dimulakan.

Bila anak murid bersemangat cikgunya apa lagi berlebih-lebih lah semangatnya.
Pada permulaannya agak risau jugak macam mana nak buat kelas online ya.
boleh ke pelajar-pelajar saya mengikuti arahan saya.Namun dengan niat yang betul, dengan cara perlahan-lahan, semua pelajar dapat menyulam dengan jayanya.

Untuk pengetahuan semua, seorang pelajar saya Siti Fatimah Ludin adalah pelajar yang berjaya.Setiap kerja masa kelas ,dia mesti upload di facebook.Semenjak hari pertama kelas dia telah banyak dapat tempahan sulaman.Terutamanya sulaman keychain,sulam nama. sulam tuala dan sebagainya.

Maka tidak sia-sia dia menyertai kelas sulaman online saya.
Kelas sulaman online yang seterusnya pada 1hb december 2015 hingga 4hb december 2015



No comments:

Post a Comment